Για αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εδώ christos.vas94@gmail.com.

Σελίδες

Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013

Η προσευχή του αγίου Brendan του πλοηγού





Η προσευχή του αγίου Brendan

Να εγκαταλείψω , ω Βασιλιά των μυστηρίων, την θαλπωρή του σπιτιού μου; Να γυρίσω την πλάτη στην πατρίδα μου και να στρέψω το πρόσωπο μου προς τη θάλασσα;

Να εναποθέσω ολόκληρο τον εαυτό μου στο έλεος Σου, χωρίς ασήμι, χωρίς άλογο, χωρίς φήμη, χωρίς τιμή; Να  αφεθώ σε εσένα χωρίς σπαθί και ασπίδα,  χωρίς φαγητό ή κάτι να πιω, χωρίς ένα κρεβάτι να κοιμηθώ;


Να ανοίξω την καρδιά μου ολότελα σε εσένα, εξομολογούμενος τις πολυειδής αμαρτίες μου και να ικετεύσω για συγχώρεση, με δάκρυα να τρέχουν στα μάγουλα μου; Να αφήσω τα αποτυπώματα των γονάτων μου στην αμμουδερή ακρογιαλιά,  σαν καταγραφή της τελευταίας μου προσευχής στην πατρίδα μου;

Να υποφέρω έπειτα κάθε είδους πληγή που μπορεί να μου προκαλέσει η θάλασσα; Να διασχίσω με τη μικρή μου βάρκα τον απέραντο αφρώδη ωκεανό; Ω ,  Βασιλιά του Ουρανού, μπορώ να βγω οικιοθελώς στη θάλασσα;

Ω Χριστέ μου, θα με βοηθήσεις μέσα στα άγρια κύματα;

για τον άγιο εδώ




Δεν υπάρχουν σχόλια: