Για αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εδώ christos.vas94@gmail.com.

Σελίδες

Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2014

Ποίημα του αγίου Oengus (Όενγκους)

Angus_of_Keld

Ποίημα του αγίου Oengus


Τον καιρό που υπηρετούσε στο  Tallaght και ήταν τριγυρισμένος από ένα τόσο όμορφο περιβάλλον ο άγιος συνέθεσε το διάσημο ποίημα του αφιερωμένο στον Χριστό και στους Αγίους Του.


Αγίασε, Χριστέ τα λόγια μου:
Ω Κύριε των εφτά ουρανών!
Δώρισε μου το χάρισμα της σοφίας.
Ω Κυρίαρχε του λαμπερού ηλίου!

Ω λαμπερέ Υιέ που φωτίζεις τους ουρανούς
με όλη την αγιότητα τους!
Ω Βασιλιά που κυβερνάς τους αγγέλους!
Ω Κύριε όλων των ανθρώπων!  

Κύριε των ανθρώπων,
Βασιλιά δίκαιε και αγαθέ!
Εύχομαι να λάβω όλη την τιμή
του να υμνώ τους βασιλικούς οικοδεσπότες Σου.

Τους βασιλικούς Σου οικοδεσπότες υμνώ
γιατί εσύ είσαι ο Κυρίαρχος μου.
Έχω αφιερώσει την σκέψη μου,
στο να εκλιπαρεί συνέχεια εσένα.

Εκλιπαρώ για μία χάρη από εσένα.
Το να καθαριστώ από τις αμαρτίες μου
δια μέσω του γαλήνιου και ολόλαμπρου ποιμνίου.
Τους βασιλικούς οικοδεσπότες τους οποίους τιμάω.

Αγγλικό κείμενο http://citydesert.wordpress.com/2014/03/11/oengus-the-culdee-hermit/

μετάφραση orthodoxy-rainbow

σχετικά με τον άγιο εδώ  

Δεν υπάρχουν σχόλια: