Ο Πετρόφ υπήρξε μαθητής του Γιούρι Νόρσταϊν.Η τεχνική που χρησιμοποιεί με εντυπωσιακό τρόπο είναι η ζωγραφική (κραγιόνια παστέλ και λάδι) πάνω σε επιφάνειες γυαλιού.
Η σειρήνα (Rusalka) (1997), μια δεκάλεπτη συγκινητική ταινία, αναφέρεται στην ιστορία ενός γέρου ιερέα και ενός νέου «υπαλλήλου» που ζουν σε μια απομακρυσμένη εκκλησία. Ο νέος κάνει τη γνωριμία μιας σειρήνας που ζει στο γειτονικό ποτάμι, ενώ ο γέρος αναπολεί τη νέα γυναίκα που ερωτεύτηκε και την αυτοκτονία της μνηστής του που έπεσε στο ποτάμι, γεγονός τον έκανε να στραφεί στη θρησκεία. Ο κίνδυνος του πειρασμού έρχεται με τη μορφή μιας κοπέλας, η οποία, όπως όλες οι σειρήνες, είναι η ενσάρκωση του διφορούμενου, ακόμη και της τρέλας, κι εδώ παίρνει τη μορφή μιας θύελλας. Η ζωγραφική πάνω σε γυαλί προσφέρεται κι εδώ για τη σύνεση των παράλληλων δράσεων νέου και γέρου, ή ακόμη για τις διαφορετικές χρονικές περιόδους (η δράση ξετυλίγεται στη συγκεκριμένη εκκλησία δια στο ποτάμι και στις αναμνήσεις του γέρου ιερέα). Η σκηνή της θύελλας πρόκληση για έντονες οπτικές εντυπώσεις.
Δείτε την ταινία...
Η σειρήνα (Rusalka) (1997), μια δεκάλεπτη συγκινητική ταινία, αναφέρεται στην ιστορία ενός γέρου ιερέα και ενός νέου «υπαλλήλου» που ζουν σε μια απομακρυσμένη εκκλησία. Ο νέος κάνει τη γνωριμία μιας σειρήνας που ζει στο γειτονικό ποτάμι, ενώ ο γέρος αναπολεί τη νέα γυναίκα που ερωτεύτηκε και την αυτοκτονία της μνηστής του που έπεσε στο ποτάμι, γεγονός τον έκανε να στραφεί στη θρησκεία. Ο κίνδυνος του πειρασμού έρχεται με τη μορφή μιας κοπέλας, η οποία, όπως όλες οι σειρήνες, είναι η ενσάρκωση του διφορούμενου, ακόμη και της τρέλας, κι εδώ παίρνει τη μορφή μιας θύελλας. Η ζωγραφική πάνω σε γυαλί προσφέρεται κι εδώ για τη σύνεση των παράλληλων δράσεων νέου και γέρου, ή ακόμη για τις διαφορετικές χρονικές περιόδους (η δράση ξετυλίγεται στη συγκεκριμένη εκκλησία δια στο ποτάμι και στις αναμνήσεις του γέρου ιερέα). Η σκηνή της θύελλας πρόκληση για έντονες οπτικές εντυπώσεις.
Δείτε την ταινία...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου