Για αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εδώ christos.vas94@gmail.com.

Σελίδες

Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2012

Ύμνος του Αγίου Πατρικίου



Ο ύμνος του αγίου Πατρικίου(saint Patrick's Breastplate) στα Ελληνικά

Εγείρομαι σήμερα
μέσα από τη δύναμη του Θεού να με κατευθύνει.
Η δύναμη του Θεού να με υποστηρίζει.
Η σοφία του Θεού να με οδηγεί.
Τα μάτια του Θεού να με επιβλέπουν.
Τα αφτιά του Θεού να με ακούνε.
Ο λόγος του Θεού να μιλάει για εμένα.
Το χέρι του Θεού να με προστατεύει.
Ο δρόμος του Θεού να βρίσκεται μπροστά μου.
Η ασπίδα του Θεού να με προστατεύει.
Το αντίδωρο του Θεού να μου δίνει ασφάλεια,
ενάντια στις παγίδες του διαβόλου.
Ενάντια στους πειρασμούς και στην φαυλότητα.
Ενάντια στις ροπές της φύσης.
Ενάντια σε οποιονδήποτε με θέλει άρρωστο και απομακρυσμένο.
Είτε μόνος είτε μέσα στο πλήθος,
ο Χριστός είναι μαζί μου, ο Χριστός μπροστά μου,
ο Χριστός πίσω μου,  ο Χριστός μέσα μου, ο Χριστός από κάτω μου,
ο Χριστός από πάνω μου,  ο Χριστός στα δεξιά μου,
ο Χριστός στα αριστερά μου, ο Χριστός εκεί που κοιμάμαι,
ο Χριστός εκεί που κάθομαι, ο Χριστός εκεί που ξυπνάω,
ο Χριστός στην καρδιά του κάθε ανθρώπου που με σκέφτεται,
ο Χριστός στο στόμα κάθε ανθρώπου που  μιλάει για εμένα,
ο Χριστός σε κάθε μάτι που με βλέπει, ο Χριστός σε κάθε αυτί που με ακούει.
Η σωτηρία μας ανήκει στον Κύριο μας.
Η σωτηρία μας  ανήκει στο Χριστό.
Εύχομαι για τη σωτηρία σας, Ω Κύριε, να είσαι πάντα μαζί μας.
Αμήν.
μετάφραση
http://orthodoxy-rainbow.blogspot.gr/
Για τον άγιο Πατρίκιο δείτε εδώ
http://redskywarning.blogspot.gr/2011/03/i-bind-unto-myself-name-strong-name-of.html

Αγγλικό κείμενο από εδώ
http://www.youtube.com/watch?v=rFcE_4yDDWU

Δεν υπάρχουν σχόλια: