Για αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εδώ christos.vas94@gmail.com.

Σελίδες

Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

Η βάρκα της Αϊόνα- Με ασφάλεια στη στεριά. Ελληνικοί στίχοι.



Πόσο φιλικός ο άνεμος που πνέει  στην πλώρη μας
για να μας μεταφέρει στη θάλασσα.
Πηγαίνουμε στο όνομα Σου σίγουροι μέσα στην αγάπη Σου
καθώς ψέλνουμε τους αίνους μας σε Εσένα.

Η αγάπη Σου θα είναι η δύναμη μέσα μου,
από κάθε πλάνη προς την Άλμπα(Σκωτία) ο οδηγός μου.
Σε αυτή τη γη θα μείνω
νέες δομές να τοποθετήσω
πάντα με Εσένα στο πλάι μου.

Τώρα με ασφάλεια στη στεριά δίνουμε τις ευχαριστίες μας στον Κύριο.
Να είμαστε αφοσιωμένοι υπηρέτες Του.
Και σύντομα θα ακουστεί
η αλήθεια του λόγου Σου
και της Αγίας Τριάδος.


Η αγάπη Σου θα είναι η δύναμη μέσα μου,
από κάθε πλάνη προς την Άλμπα(Σκωτία) ο οδηγός μου.
Σε αυτή τη γη θα μείνω
νέες δομές να τοποθετήσω
πάντα με Εσένα στο πλάι μου.



(τραγούδι για το ταξίδι του Ιρλανδού αγίου αποστόλου Κολούμπα προς την Σκωτία)

μετάφραση orthodoxy-rainbow
 να ευχαριστήσω τον πατέρα Ιωνάθαν της ενορίας του Τιμίου και Ζωοποιού Σταυρού του Λάνκαστερ της Αγγλίας για την αποστολή των Αγγλικών στίχων .



 


Δεν υπάρχουν σχόλια: