Για αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εδώ christos.vas94@gmail.com.

Σελίδες

Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2014

Η επίθεση του διαβόλου στον άγιο Πατρίκιο της Ιρλανδίας. Λόγια του ίδιου του αγίου.


Η επίθεση του διαβόλου στον άγιο Πατρίκιο της Ιρλανδίας. Λόγια του ίδιου του αγίου.


 

Μία νύχτα καθώς κοιμόμουν ο Σατανάς μου επιτέθηκε βίαια, καθώς θα θυμάμαι για όσο θα βρίσκομαι μέσα σε αυτό το σώμα. Έπεσε επάνω μου σαν να ήταν μια τεράστια πέτρα και δεν μπορούσα να κινήσω κανένα από τα μέλη του σώματος μου. Όμως δεν ξέρω πως μου ήρθε και φώναξα τον προφήτη Ηλία. Και την ίδια στιγμή είδα τον ήλιο να υψώνεται στον ουρανό και καθώς φώναζα «Ηλία, Ηλία» με όλη μου τη δύναμη, ιδού, η λαμπρότητα του ήλιου έπεσε επάνω μου και αμέσως με απελευθέρωσε από όλο αυτό το βάρος και πιστεύω πως με βοήθησε ο Χριστός ο Κύριος μου και πως το Άγιο Πνεύμα φώναζε για εμένα και ελπίζω πως θα γίνει έτσι όταν θα περνάω κάποια θλίψη, ακριβώς όπως λέει στο Ευαγγέλιο: «Εκείνη την ώρα, ο Κύριος κηρύττει, δεν είσαι εσύ εκείνος που μιλάει αλλά το Πνεύμα του Πατρός σου το οποίο μιλάει μέσα σου.»

Αγγλικό κείμενο http://www.ccel.org/ccel/patrick/confession.v.html
Μετάφραση orthodoxy-rainbow      




Δεν υπάρχουν σχόλια: