Για αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εδώ christos.vas94@gmail.com.

Σελίδες

Σάββατο 1 Αυγούστου 2015

Η ακτή του αγίου Columba. Μία απίστευτη αγάπη.




Η ακτή του αγίου Columba. Μία απίστευτη αγάπη.

IMG_0628



Δεν ξέρω τι να γράψω σήμερα. Είναι όλα τόσο άμεσα, τόσο κοντινά προς εμένα και ακόμη απουσιάζει από εμένα κάθε αίσθηση προοπτικής.

Ήταν μια όμορφη, ηλιόλουστη ημέρα. Τελικά πήγα στην ακτή του αγίου Columba, εντελώς μόνος, μετά από κάποιες ώρες που περιπλανιόμουν, χάνοντας τον δρόμο μου κάθε πέντε λεπτά, έπειτα βρίσκοντας τον ξανά. Είχα πολύ χρόνο για να σκεφτώ για τον άγιο   Columba, για τον άγιο Cuthbert και τον άγιο Ninian, όλους τους αγίους που έχουν κατακτήσει τη ζωή μου. Είχα χρόνο να προσευχηθώ, και χρόνο να κάνω τις ερωτήσεις που καλλιεργήθηκαν μέσα μου καθώς  διέσχιζα αυτούς τους αγιασμένους λόφους.  

Υπάρχουν πολλά μέσα σε αυτούς που μιλάνε σε εμένα. Η ανάγκη τους να αφήνουν πάντα πίσω τους όσα κάποιος έχει χτίσει, ο φόβος του να αφήσεις οτιδήποτε που ανήκει σε αυτόν τον κόσμο να σε αγκαλιάσει, και να σε αιχμαλωτίσει, η εμμονή τους με τα προσκυνηματικά ταξίδια τα οποία δεν είχαν προορισμό. Σκέφτηκα, τι μπορεί να αποτελεί/συνιστά έναν προορισμό; Πότε βρισκόμαστε σπίτι; Τι σημαίνει να βρίσκεσαι σπίτι;  

Το σπίτι τους ήταν ο Χριστός, και όλα τα άλλα ήταν είδωλα. Το να φτάσουν σπίτι σήμαινε το να ξεπεράσουν τον θάνατο, μπαίνοντας στην ζωή η οποία είναι ο Χριστός, και να γίνουν ένα μαζί Του. Το σπίτι σήμαινε μια μεταμόρφωση του ανθρώπου ο οποίος έφτανε εκεί, όχι ένα σημείο ξεκούρασης, όχι ένα μέρος άνεσης, στην πραγματικότητα δεν αποτελούσε καθόλου ένα μέρος. Το σπίτι είναι ο ίδιος ο Χριστός, και εκείνοι αρνήθηκαν τα πάντα, τους πάντες και τους ίδιους τους επίγειους εαυτούς τους προκειμένου να φτάσουν σε Αυτόν και να γίνουν ένα με Αυτόν.

Πως είναι δυνατόν να κατορθωθεί αυτή η αγάπη για τον Χριστό; Αυτοί οι άγιοι ήταν φτιαγμένοι από την ίδια σάρκα και το ίδιο αίμα, από τα ίδια οστά και από το ίδιο δέρμα, από τα ίδια συναισθήματα που είμαι φτιαγμένος και εγώ. Τι έκανε την αγάπη τους τόσο υπερφυσική; Τι τους έδωσε αυτή την αγία, υπέροχη τρέλα; Τι είδους φωτιά έλιωσε τις καρδιές τους; Να μπορούσα μόνο να την ανάψω και εγώ, να μπορούσα μόνο να είχα την αγάπη να ξεκινήσω τουλάχιστον αυτό το προσκυνηματικό ταξίδι…

Του ιερομονάχου Σεραφείμ Αλντέα.
Ρουμάνος Ιερομόναχος που επιθυμεί να χτίσει ένα Ορθόδοξο μοναστήρι αφιερωμένο σε όλους τους Κέλτες αγίους στη νήσο Mull της Σκωτίας.


Αγγλικό κείμενο http://www.mullmonastery.com/monastery-blog/st-columbas-bay-impossible-love/
Μετάφραση Orthodoxy-Rainbow    







Δεν υπάρχουν σχόλια: