Για αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εδώ christos.vas94@gmail.com.

Σελίδες

Σάββατο 8 Αυγούστου 2015

Ο ύμνος του Maelisus προς τον αρχάγγελο Μιχαήλ (αρχαίος Ιρλανδικός ύμνος).


Ο ύμνος του Maelisus προς τον αρχάγγελο Μιχαήλ (αρχαίος Ιρλανδικός ύμνος).




Ώ Άγγελε! Μετέφερε, ώ Μιχαήλ των μεγάλων θαυμάτων, στον Κύριο την ικεσία μου.  

Ζήτησε από τον ελεήμονα Θεό συγχώρεση για όλα τα μεγάλα κακά που έχω πράξει.

Μην καθυστερείς! Μετέφερε την ολόθερμη προσευχή μου προς τον Βασιλέα, προς τον μεγάλο Βασιλέα!

Πρόσφερε βοήθεια στην ψυχή μου, πρόσφερε παρηγοριά, την ώρα που θα εγκαταλείψει την γη.

Με δύναμη να συναντήσεις την ανυπόμονη ψυχή μου. Έλα με πολλούς χιλιάδες αγγέλους!  

Ω στρατιώτη! Ενάντια στον ανέντιμο, φαύλο, εχθρικό κόσμο. Έλα να με βοηθήσεις!  

Μην απαξιώσεις τα λόγια μου! Όσο ζω μην με εγκαταλείψεις!
Εσένα διαλέγω, ώστε να βοηθήσεις να σωθεί η ψυχή μου, το μυαλό μου, η συνείδηση μου, το σώμα μου.  

Ώ εσύ που δίνεις ωφέλιμες συμβουλές, Νικηφόρε, θριαμβευτή, Αγγελικέ σφαγέα του Αντίχριστου!

Αγγλικό κείμενο
http://www.gutenberg.org/files/32030/32030-h/32030-h.htm#Page_41

Μετάφραση Orthodoxy-Rainbow

Δεν υπάρχουν σχόλια: