Για αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εδώ christos.vas94@gmail.com.

Σελίδες

Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2015

Ο Σταυρός του Χριστού. Προσευχή του αγίου Columba

Ο Σταυρός του Χριστού. Προσευχή του αγίου Columba



Ο σταυρός του Χριστού πάνω σε αυτό το πρόσωπο
και πάνω στα αυτιά μου.
Ο σταυρός του Χριστού πάνω στα μάτια μου.
Ο σταυρός του Χριστού πάνω σε αυτή τη μύτη. 

Ο σταυρός του Χριστού πάνω σε αυτό το στόμα.
Ο σταυρός του Χριστού πάνω σε αυτό το λαιμό.
Ο σταυρός του Χριστού πάνω στο σβέρκο αυτού του κεφαλιού.
Ο σταυρός του Χριστού πάνω σε αυτή την πλευρά. 

Ο σταυρός του Χριστού πάνω σε αυτή την κοιλιά.
Ο σταυρός του Χριστού πάνω σε αυτή την πλάτη. 

Ο σταυρός του Χριστού πάνω στα χέρια μου
από τους ώμους μου μέχρι τις παλάμες μου.
Ο σταυρός του Χριστού πάνω στους μηρούς μου.
Ο σταυρός του Χριστού πάνω στα πόδια μου.  

Ο σταυρός του Χριστού να με ακολουθεί.
Ο σταυρός του Χριστού να αντιμετωπίζει κάθε δυσκολία στις πεδιάδες και στους λόφους.  

Ο σταυρός του Χριστού στα ανατολικά. 
Ο σταυρός του Χριστού στη δύση του ηλίου.
Στον βορρά, στον νότο ασταμάτητα, μακάρι ο σταυρός του Χριστού να μας συνοδεύει στην πορεία μας.    

Ο σταυρός του Χριστού πάνω στα δόντια μου
μήπως με βρει κάποιο κακό.
Ο σταυρός του Χριστού πάνω στο στομάχι μου.
Ο σταυρός του Χριστού πάνω στην καρδιά μου. 

Ο σταυρός του Χριστού στον ευρύ ουρανό.
Ο σταυρός του Χριστού στη γη.
Μην επιτρέψεις κάποιο κακό η κάποια πληγή να έρθει στο σώμα ή στη ψυχή μου. 

Ο σταυρός του Χριστού πάνω μου καθώς κάθομαι.
Ο σταυρός του Χριστού πάνω μου καθώς ξαπλώνω.
Ο σταυρός του Χριστού να είναι όλη μου η δύναμη 
ώσπου να συναντήσουμε τον Βασιλιά του Ουρανού.  

Ο σταυρός του Χριστού πάνω στην αδελφότητα μου.
Ο σταυρός του Χριστού πάνω στην εκκλησία μου.
Ο σταυρός του Χριστού στην άλλη ζωή.

Από την κορυφή του κεφαλιού μου, 
μέχρι το νύχι του ποδιού μου,
ώ Χριστέ ενάντια σε κάθε κίνδυνο
εμπιστεύομαι την προστασία του σταυρού σου.  

Μέχρι την ημέρα του θανάτου μου,
ο σταυρός του Χριστού πάνω σε αυτό το πρόσωπο. 

Αγγλικό κείμενο 
http://www.maryjones.us/ctexts/cc10.html

Μετάφραση Orthodoxy-Rainbow 

Δεν υπάρχουν σχόλια: