Για αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εδώ christos.vas94@gmail.com.

Σελίδες

Πέμπτη 11 Ιανουαρίου 2018

Ο άγιος Πατρίκιος της Ιρλανδίας και η προδοσία ενός φίλου.

Ο άγιος Πατρίκιος της Ιρλανδίας και η προδοσία ενός φίλου.



Η αυτοβιογραφία του αγίου Πατρικίου (saint Patrick's Confession) μας λέει για τις πολλές δοκιμασίες και απογοητεύσεις που υπέφερε. Ο Πατρίκιος είχε εξομολογηθεί κάποτε σε έναν φίλο του μία αμαρτία που τον ταλαιπωρούσε και την είχε διαπράξει όταν ήταν δεκαπέντε χρονών. Ο φίλος του τον διαβεβαίωσε για το έλεος του Θεού και στήριξε την αναγόρευση του Πατρικίου σε Επίσκοπο. Αργότερα όμως, στράφηκε εναντίων του και αποκάλυψε τι του είχε πει ο Πατρίκιος προσπαθώντας να αποτρέψει την χειροτονία του σε Επίσκοπο. Πολλά χρόνια αργότερα, ο Πατρίκιος θρηνούσε για τον αγαπημένο του φίλο ο οποίος τον είχε ντροπιάσει μπροστά σε όλους. 

Ο ίδιος ο άγιος γράφει σχετικά με αυτό: 

"Παρουσίασαν εναντίων μου μετά από τριάντα χρόνια ένα περιστατικό το οποίο εξομολογήθηκα πριν να γίνω διάκονος. Λόγο του ότι ήμουν θλιμμένος, εξομολογήθηκα στον στενό μου φίλο μία αμαρτία που είχα διαπράξει μία ημέρα όταν ήμουν νεαρό αγόρι γιατί δεν γνώριζα τότε τι είναι η αμαρτία. Ήμουν περίπου δεκαπέντε χρονών τότε και δεν πίστευα στον ζωντανό Θεό  αλλά παρέμενα μέσα στον θάνατο και στην απιστία ώσπου τιμωρήθηκα για αυτό και έπειτα ζούσα με ταπείνωση μέσα στην πείνα και την γύμνια."

Αγγλικές πηγές εδώ και εδώ

Μετάφραση Orthodoxy-Rainbow 

Δεν υπάρχουν σχόλια: