Για αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εδώ christos.vas94@gmail.com.

Σελίδες

Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2019

Μία προσευχή του Αγίου βασιλιά Άλφρεντ του Μεγάλου της Αγγλίας.

Μία προσευχή του Αγίου βασιλιά Άλφρεντ του Μεγάλου της Αγγλίας.

Σχετική εικόνα

Βρίσκεται στο τέλος του μεταφρασμένου από τον άγιο Άλφρεντ έργου με τίτλο "Η παρηγοριά της Φιλοσοφίας".

Ω Κύριε Θεέ Παντοδύναμε, Δημιουργέ και Κυρίαρχε όλης της κτίσης, στο όνομα του ισχυρού ελέους Σου, με το σημείο του Αγίου Σταυρού και την παρθενία της Παναγίας, την υπακοή του Αρχαγγέλου Μιχαήλ και την αγάπη και τις δωρεές όλων των Αγίων Σου, σε ικετεύω, οδήγησε με καλύτερα από ότι αξίζω, οδήγησε με σύμφωνα με τη θέληση Σου και τις ανάγκες της ψυχής μου καλύτερα από ότι μπορώ εγώ μόνος μου. Δυνάμωσε το πνεύμα μου ώστε να κάνει το θέλημα Σου και τις ανάγκες της ψυχής μου.  Κάνε με σταθερό ενάντια στους πειρασμούς του διαβόλου. Κράτησε την ακάθαρτη λαγνεία και όλα τα κακά μακριά από εμένα. Προστάτεψε με από τους εχθρούς μου, τους ορατούς και τους αοράτους, δίδαξε με να πράττω το άγιο θέλημα Σου, ώστε να μπορώ να Σε αγαπώ ολόψυχα πάνα από όλα τα πράγματα με καθαρή σκέψη και αγνό σώμα. Γιατί Εσύ είσαι ο Δημιουργός μου και ο Λυτρωτής μου, η ζωή μου, η παρηγοριά μου, η εμπιστοσύνη μου και η ελπίδα μου.  Τιμή και δόξα σε Εσένα τώρα και πάντα και σε όλους τους αιώνες. Αμήν.

Αγγλικό κείμενο εδώ 

Μετάφραση Orthodoxy-Rainbow





Δεν υπάρχουν σχόλια: