Για αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εδώ christos.vas94@gmail.com.

Σελίδες

Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2019

Για μία βροχερή ημέρα

Αποτέλεσμα εικόνας για saint theophan the recluse


Εργάστηκα πολύ αλλά ποτέ δεν έβαλα στην άκρη χρήματα. Ότι έμενε το έδινα σε όσους είχαν ανάγκη. Όμως μία μέρα η σκέψη ήρθε σε εμένα, "Τι θα συμβεί αν γεράσω και αρρωστήσω; Ποιος θα με βοηθήσει τότε; Πως θα ζήσω;" Αυτό σκέφτηκα και άρχισα να αποθηκεύω χρήματα για μια "βροχερή ημέρα", στην αρχή λίγα από τη δουλειά μου και έπειτα περισσότερα και περισσότερα μέχρι που σταμάτησα να βοηθάω τους άλλους όπως έκανα πριν. Με τον καιρό είχα αποθηκεύσει πολλά χρήματα για "μία βροχερή ημέρα."

Και τι συνέβη; Όπως το είχα σκεφτεί, έτσι συνέβη. Η "βροχερή ημέρα" μου έφτασε. Μία φοβερή πληγή εμφανίστηκε στο πόδι μου και δεν μπορούσα να εργαστώ.  Ήμουν αναγκασμένος να ξαπλώνω στο κρεβάτι και να αναζητήσω βοήθεια από τους γιατρούς. Όμως όσο και αν προσπαθούσα να θεραπεύσω την ασθένεια μου, στο σημείο που όλα τα αποθηκευμένα χρήματα μου τελείωσαν, δεν είδα αποτέλεσμα. Τελικά οι γιατροί μου είπαν, "θα πρέπει να ακρωτηριάσουμε το πόδι, αλλιώς θα πεθάνεις." Δεν μπορούσα να κάνω τίποτα για αυτό, και αποφάσισα να χάσω το πόδι μου, προκειμένου να παραμείνω ζωντανός. Την νύχτα βυθίστηκα σε σκέψεις. 

Θυμήθηκα την προηγούμενη εργατική ζωή μου, όταν δεν είχα θλίψεις και μόνο χαρά για το ότι μπορούσα να βοηθήσω όσους είχαν ανάγκη με την εργασία μου και δεν σκεφτόμουν τον εαυτό μου. Άρχισα να ζητάω βοήθεια από τον Θεό, μετανοώντας για το ότι είχα γίνει  μίζερος, ελπίζοντας στα χρήματα για να με γλιτώσουν από κάθε συμφορά.  Έπειτα, σε ένα όνειρο ένας άγγελος του Θεού εμφανίστηκε σε εμένα και μου είπε, "Που είναι τα χρήματα που μάζεψες για μια "βροχερή ημέρα"; Άρχισα να κλαίω. "Έχω αμαρτήσει," είπα. "Κύριε, συγχώρεσε με, δεν θα το κάνω ξανά!" Έπειτα ο άγγελος άγγιξε το άρρωστο πόδι μου και ξαφνικά η ασθένεια έφυγε από εμένα. Από εκείνη τη στιγμή και έπειτα το θεώρησα σαν αμαρτία να αποθηκεύεις χρήματα για μία "βροχερή ημέρα." Τι χρειάζομαι τα χρήματα όταν ο ίδιος ο Κύριος με φροντίζει;

Άγιος Θεοφάνης ο Έγκλειστος

Αγγλικό κείμενο εδώ 

Μετάφραση Orthodoxy-Rainbow


Δεν υπάρχουν σχόλια: