Στα ΑΔΥΤΑ της ΜΑΣΟΝΙΑΣ - Μοναδικές Πληροφορίες για την Μύηση, τα Σύμβολα και τους Χαιρετισμούς
Στον ναό υπάρχει το άγαλμα του Βαφομέτ, παρά του οποίου γονυπετούν οι Γνωστικοί και οι Ναϊτες Ιππότες. Η εξήγηση της ύπαρξης του αγάλματος στον Ναό, που δίδουν, είναι ότι μεταξύ των δύο κεράτων της τραγόμορφου κεφαλής, βλέπουν να αναπαριστάται ο νους που ισοσταθμίζει τα πάντα.
Όταν ο Μεγάλος Δάσκαλος προβιβάζει τον υποψήφιο καθιστό Ιππότη στους βαθμούς 27ου, 28ου και 29ου, αποσύρεται. Τότε ένας αξιωματικός του Αρείου Πάγου ( ο Μέγας Εισηγητής) εισέρχεται εις τον Μέλανα θάλαμο και ενδύει τον υποψήφιο με σταχτοχρούν χιτώνα, τον οπλίζει με ξίφος και του καλύπτει το κεφάλι με σκοτεινό πέπλο.
Έπειτα εισάγουν τον υποψήφιο σε ένα υπόγειο τάφο ταχέως, του αφαιρούν το πυκνό πέπλο και φεύγουν. Ο υποψήφιος μένει μόνος του εντός του υπογείου τάφου, έχοντας ένα αμυδρό φως λυχνίας. Εντός του φέρετρου υπάρχει κεκαλυμμένος αδελφός ο οποίος αναφωνεί: « Τι θέλεις, τι είσαι, γιατί ταράττεις τον αιώνιον ύπνο μου;»
Η φωνή συνεχίζει: «Εσκέφθης καλά που βρίσκεσαι εδώ; Οι δοκιμασίες που σε περιμένουν είναι φοβερές, σε προειδοποιώ δια μέσου της ερώτησης που ακολουθεί και πρόσεξε την απάντηση που πρέπει να δώσεις».
Ερωτ.: Είσαι έτοιμος να διέλθεις;
Απαν.: Θέλω να διέλθω.
ΙΠΠΟΤΗΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ 28ος βαθμός.
ΤΑΞΗ: Στον βαθμό αυτό δεν υπάρχει ιδιαίτερος τρόπος να τίθεσαι εν τάξει.
ΣΗΜΕΙΟ: Θέτει την δεξιά εν σχήματι γνώμονος επί της καρδιάς.
ΨΗΛΑΦΗΣΗ: Λαμβάνουν αμοιβαίας τα χείρας και τα θλίβουν ελαφρώς.
ΣΥΝΘΗΜΑ ΔΙΑΒΙΒΑΣΕΩΣ: Στίβιον, Ήλιος, Μήνη, Τετραγράμματον.
ΙΕΡΕΣ ΛΕΞΕΙΣ: ΑΔΟΝΑΗ, ΑΒΡΑΓ, ΓΑΔΟΛ.
ΗΛΙΚΙΑ: Στον βαθμό αυτό δεν υπάρχουν.
ΚΡΟΥΣΙΣ: Επτά χτύποι ισόχρονοι 0000000.
ΧΡΟΝΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: Δεν υπάρχει συγκεκριμένος.
ΔΙΑΣΗΜΑ: Εμπροσθέλα (ποδιά) μέλαινα, χιτών εκ γάζης, σκούφος κυανούς και ταινία αντί ιματίου.
Οι τακτικές ερωτήσεις που γίνονται για την είσοδο στον ναό είναι:
Ερώτηση: Πόθεν έρχεσθε;
Απάντηση: Από το κέντρο του σκότους.
Ερωτ.: Πώς κατορθώσατε να εξέλθετε;
Απαντ.: Δια της σκέψεως και της μελέτης της φύσεως.
Ερωτ.: Τι σημαίνει το σύνθημα τις διαβιβάσεως;
Απαντ.: Πρώτη η ύλη αρχή των πάντων δημιουργημάτων.
Ερώτ.: Ποία είναι τα ονόματα των επτά;
Απαντ.: Μιχαήλ, Γαβριήλ, Ουριήλ, Ζραχιήλ, Χαμαλιήλ, Ραφαήλ και Τσαφιήλ.
Ερωτ.: Πείτε μου ποία είναι η κατάσταση του χρόνου όταν αρχίζουν οι συνεδριάσεις;
Απάντ.: Νύξ καλύπτει την γη, αλλά στην Στοά ο ήλιος λάμπει.
Ερώτ.: Ποία είναι η κατάσταση του χρόνου όταν λήγουν οι συνεδριάσεις;
Απαντ.: Οι άνθρωποι ακολουθούν πάντοτε την πλάνη, ολίγοι καταπολεμούν αυτήν, και ολίγοι φτάνουν εις τον ιερό τόπον.
Απόσπασμα τελετής…
Ένα πλήθος από βάρβαρα κορακίστικα απαγγέλει ο Πρόεδρος του Αρείου πάγου (Ανώτεροι βαθμοί) και πάντες οι Κάδος (Ανώτεροι βαθμοί) και πάλλουν τα ξίφη κατά τον ουρανό κραυγάζοντας ΝΕΚΑΜ ΑΔΟΝΑΗ.
Κατά εκείνη την στιγμή το Πνεύμα δέον να φανή και ο πρόεδρος του Αρείου Πάγου απαγγέλει την Εωσφορική προσευχή.
Έλθε ώ έλθε Εωσφόρε έλθε!…
Συ το οποίον οι ιερείς σε συκοφάντησαν. Συ τον οποίον οι βασιλείς καταδίκασαν! Έλθε!
Έλθε να σε σφίγξομεν εις τας αγκάλας μας.
Μόνο τα σκοτεινά έργα σου μπορούν να δώσουν εξηγήσεις στο σύμπαν.
Άνευ των έργων σου, ώ Σάταν το σύμπαν θα ήταν παράλογο.
Συ μόνο ζωοποιείς, Συ μόνο εξευγενίζεις τον χυδαίο πλούτο.
Συ δε Πρώτε Θεέ, άρπαξ, άδικε, σε απαρνούμεθα. Είθε να εκθρονιστείς και να συντριβείς.
Γονυπετούν ενωπιόν του Βαφομέλ και κραυγάζουν Νεκαμ (Αδοναη. Νεκρέ Πρώτε Θεέ).
Έκαστος τώρα θα μάθει ότι η φιλοσοφία του Τεκτονισμού είναι η καββάλα, οι μαγγανείες και η μαγεία.
Γίνεται κατανοητό ότι όταν ομιλούν περί φιλοσοφίας εννοούν τις σκοτεινές μαγείες. Ο μέγας αρχιτέκτων του παντός (Παν), τον όποιον πιστεύουν, είναι ο Σατανάς. Όλες οι εταιρίες αυτές (μασονία, καββαλισμός, Σιωνισμός, Ναϊτισμός κτλ) είναι ένα και το αυτό. Έχουν απορρίψει,σύμφωνα με το perierga.blogspot.gr, την αληθινή τους φύση και έχουν παρεισφρήσει συνειδητά στον σκοταδισμό και στις μαύρες τελετές. Οι πολιτικοί, οι τραπεζίτες, οι ανώτεροι ιεράρχες και πολλοί άλλοι άνθρωποι της ανωτέρας κοινωνίας έχουν πουλήσει την ψυχή τους εις τον σκοταδισμό.
http://hellas-orthodoxy.blogspot.gr/2014/11/blog-post_633.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου