Για αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εδώ christos.vas94@gmail.com.

Σελίδες

Σάββατο 4 Ιουλίου 2015

Ο προστατευτικός θώρακας της Υπεραγίας Θεοτόκου

 Ο προστατευτικός θώρακας της Υπεραγίας Θεοτόκου




Μία αρχαία Ιρλανδική προσευχή που είναι αφιερωμένη στην Παναγία.


1. Καθοδήγησε με στο πώς να σε υμνώ,
γιατί δεν κατέχω την τέχνη της ποίησης.
Ώ εσύ με την αγγελική όψη, χωρίς αμφιβολία,
εσύ έχεις δώσει το γάλα του μαστού σου για να με σώσεις.

 
2.  Προσφέρω τον εαυτό μου υπό την προστασία σου.
Ώ αγαπημένη Μητέρα του Μονογενούς Υιού
και υπό την προστατευτική σου ασπίδα τοποθετώ το σώμα μου.
Την καρδιά μου, την θέληση μου και την αντίληψη μου.

3. Είμαι ένας αμαρτωλώς, γεμάτος παραπτώματα,
σε ικετεύω και προσεύχομαι σε εσένα να το κάνεις αυτό,
Ώ Γυναίκα που θεραπεύεις τις άθλιες ασθένειες,
πρόσεξε τα πολλά έλκη της ψυχής μου.

 4. Ώ Ναέ της Τρισυπόστατου Θεότητας,
του Πατέρα, του Υιού και του Αγίου Πνεύματος,
σε επικαλούμαι  να έρθεις να με επισκεφτείς
την ώρα της κρίσης μου και του θανάτου μου.

5. Ώ Βασίλισσα στην οποία έχει δωριθεί από τον Βασιλέα,
τον Αιώνιο Πατέρα, μέσα από την αφθονία της αγάπης Του,
η κληρονομία του να γίνεις η Μητέρα,
σε ικετεύω να με σώσεις.

6. Ώ δοχείο που μετέφερες τον Αμνό
ποιο λαμπερή από τον ήλιο,
τράβηξε με υπό την προστασία σου στο λιμάνι
έξω από το παροδικό καράβι του κόσμου.

7. Ώ όμορφο Λουλούδι, Ώ Μητέρα του Χριστού,
Ώ εσύ που αγαπάς την ειρήνη και την γαλήνη,
προσεύχομαι σε εσένα να με ακούσεις.


8.  Ώ Βασίλισσα που δεν αρνείσαι κανέναν άνθρωπο,
ο οποίος είναι αγνός στις πράξεις του και στα ήθη του,
ικετεύω τον Υιό σου να με κατατάξει (απαλλάσσοντας με από τους  πανούργους δαίμονες) ανάμεσα στους αγίους.  

9. Ώ Βασίλισσα των Αγίων, των παρθένων, των αγγέλων,
Ώ κηρήθρα της αιώνιας ζωής.
Δύναμη που υπερνικάς τα πάντα, εσύ που είσαι γενναία
μην φύγεις μακριά χωρίς εμένα.  


10. Βρίσκομαι υπό την προστασία σου ανάμεσα στους γενναίους,
Ώ προστατευτική ασπίδα, χωρίς να πληγώνομαι από τις επιθέσεις τους,
Ώ Παναγία Μαρία, εάν δεν κουράστηκες να ακούς τον ικέτη σου, τοποθετώ τον εαυτό μου υπό την προστασία της ασπίδας σου.  

11. Όταν πέφτω στο γλιστερό μονοπάτι
εσύ είσαι το απαλό χέρι που με κρατάει.
Ώ Παρθένα από την νοτιότερη χώρα,
μακάρι να πάω στον Παράδεισο για να σε συναντήσω.


12. Δεν υπάρχει κυνηγόσκυλο την ώρα του κυνηγιού,
βόρειος άνεμος ή γάργαρο ποτάμι
τόσο γρήγορο όσο η Μητέρα του Χριστού στο κρεβάτι του θανάτου για εκείνους που δικαιούνται την ευγενική προστασία της.


13. Ώ καρδιά χωρίς αμαρτία, Ώ εσύ που δεν έχεις μέσα στα στήθια σου πονηριά, Ώ Παρθένα Γυναίκα η οποία επέλεξε την αγιοσύνη, σε εσένα εναποθέτω την ελπίδα της σωτηρίας μου
από τα αιώνια μαρτύρια του πόνου.


14. Ώ Μαρία, ευγενική, όμορφη,
Ώ εσύ που έχεις πραότητα και σεμνότητα,
δεν κουράζομαι να σε επικαλούμαι,
γιατί εσύ είσαι η προστασία μου στον κίνδυνο.


15. Στρέψε το βλέμμα σου, Ώ Φιλική Γυναίκα,
επάνω στους συντετριμμένους άρχοντες της Ιρλανδίας.
Επανέφερε σε αυτούς την χαρά της ζωής τους και δώσε σε αυτούς από τον Αιώνια Πατέρα:

16. Ώστε κάθε ένας αμαρτωλός από αυτούς ο οποίος έχει πέσει σε αμαρτία και έχει ανάγκη συμπαράστασης, να του διαγραφούν οι αμαρτίες, Ώ Παρθένα Κυρία, θα βρίσκονται μέσα στην μιζέρια ώσπου να το κάνεις.  


17. Μακάρι οι βασιλιάδες του κόσμου να είναι υπάκουοι
στην αληθινή Πίστη χωρίς υποκρισία,
μέσα από την επίκληση της Μαρίας η οποία δεν είναι αδύναμη και μακάρι να απαρνηθούν την λανθασμένη θρησκεία.  


18. Σε αυτούς που βρίσκονται μέσα στο λάκκο του πόνου, της φωτιάς, σε αυτούς που υποφέρουν δώρισε την ανακούφιση σου, Ώ Μαρία και εσείς ιερείς πείτε Αμήν.




Δεν υπάρχουν σχόλια: