Για αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εδώ christos.vas94@gmail.com.

Σελίδες

Δευτέρα 3 Ιουλίου 2017

Alexis Catel, ΗΠΑ, 1998: Θαύμα του Αγίου Ιωάννη Μαξίμοβιτς στη Χαβάη



Alexis Catel, ΗΠΑ, 1998:

Θαύμα του Αγίου Ιωάννη Μαξίμοβιτς στη Χαβάη

Τόν Αύγουστο του 1998 η σύζυγός μου και εγώ πήγαμε για διακοπές στη Χαβάη, στό νησί Καουάι. Είχαμε ξαναπάει εκεί πολλές φορές, καί τό μέρος πού μείναμε ήταν μία όμορφη παραλία για κολύμπι.

Και οι δυό, η σύζυγός μου και εγώ, είμαστε καλοί κολυμβητές και επομένως δεν ανησυχούμε ο ένας για τον άλλο όταν πάμε για κολύμπι στον ωκεανό. Εκείνη τή φορά, τή νύχτα της άφιξής μας, ένας τυφώνας είχε σαρώσει τό νησί. Παρόλα αυτά, πήγαμε για κολύμπι εκείνη τήν ημέρα, όπως συνήθως.

Η σύζυγός μου παρέμεινε κοντά στήν ακτή, ενώ εγώ απλώθηκα σε βαθιά νερά γιά ένα καλό κολύμπι. Ξαφνικά, από τό πουθενά, ένα πελώριο κύμα μέ κτύπησε βίαια καί παρασύρθηκα από τό ρεύμα μακριά από την ακτή. (Αργότερα έμαθα ότι μετά από ένα τυφώνα υπάρχει δυνατό υπόρρευμα.) Γνωρίζοντας ότι είναι μάταιο νά αγωνιστείς ενάντια σ᾽ ένα υπόρρευμα, βαθμηδόν κολύμπησα προς τήν επιφάνεια καί κινήθηκα προς την ακτή.

Κολύμπησα μέχρι πού, όταν στάθηκα στα πόδια μου, το νερό ήταν στό ύψος του ώμου μου, καί άρχισα νά περπατώ προς την ακτή. Ξαφνικά, ένα άλλο πελώριο κύμα με κτύπησε καί ξανά βυθίστηκα. Μολονότι μοῦ είχε απομείνει ελάχιστη δύναμη μετά από το πρώτο κύμα, κατάφερα με κάποιο τρόπο να κολυμπήσω μέχρι την επιφάνεια. Τη δεύτερη φορά είχα παρασυρθεί ακόμα μακρύτερα από την ακτή και δυνειδητοποίησα ότι, παρόλες τις προσπάθειές μου, δεν θα μπορούσα να φθάσω στην ακτή, έχοντας ενάντιά μου το ρεύμα. Προσπάθησα να τραβήξω την προσοχή της συζύγου μου, αλλά εκείνη καθόταν στην παραλία με την πλάτη γυρισμένη προς το νερό.

Αισθανόμενος ότι ήμουν χαμένος, κραύγασα: “Αρχιεπίσκοπε Ιωάννη, βοήθησέ με”. Τη στιγμή εκείνη η σύζυγός μου στράφηκε προς την κατεύθυνσή μου και είδε σε τι επικίνδυνη κατάσταση βρισκόμουν. Έτρεξε προς μια ομάδα Χαβανέζων που ήταν στην παραλία, ζητώντας βοήθεια. Εκείνοι, αρπάζοντας τις σανίδες και τα σχοινιά τους, κωπηλάτησαν προς το μέρος μου, με στερέωσαν σε μία σανίδα και με μετέφεραν στην ακτή.

Ακράδαντα πιστεύω ότι χωρίς τη βοήθεια του Αγίου Ιωάννη Μαξίμοβιτς θα είχα πνιγεί —και κανένας δεν θα το αντιλαμβανόταν.

Alexis Catel,

San Francisco, California, ΗΠΑ

Πηγή:

Ο Άνθρωπος του Θεού, Άγιος Ιωάννης Μαξίμοβιτς

εκδ. Μυριόβιβλος

Αθήνα 2008

https://stjohnmaximovitchofsanfrancisco.wordpress.com/2017/07/02/765286/


Δεν υπάρχουν σχόλια: