Για αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εδώ christos.vas94@gmail.com.

Σελίδες

Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2015

Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν! Ένα μήνυμα από τον πατέρα Σεραφείμ Αλντέα*

Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν! Ένα μήνυμα από τον πατέρα Σεραφείμ Αλντέα*

on the shore

Ήταν ένας πολύ δύσκολος χρόνος. Όχι μόνο για τόσους πολλούς από εμάς, αλλά για όλο τον κόσμο. Όπως ποτέ πριν, λαχταράω να έρθει ο Χριστός και να μετατρέψει αυτή τη σκόνη από την οποία  είμαστε φτιαγμένοι σε Θεϊκή Σάρκα ξανά. Η νηστεία των Χριστουγέννων δεν ήταν ποτέ πριν δυσκολότερη για εμένα, την έκανα με πολύ βαριά καρδιά. Όπου και να κοιτάξεις, βλέπεις πόλεμο και τρομοκρατία, βομβαρδισμούς, βασανιστήρια, κάθε είδους εξτρεμισμό.  

Αυτός είναι ο λόγος, που για πάνω από ένα μήνα τώρα, δεν έχω αναρτήσει τίποτα στην ιστοσελίδα, ούτε έχω δημοσιεύσει κάποια νέα ομιλία για το Ancient Faith Radio. Ζητώ συγγνώμη για αυτό, αλλά χρειαζόταν να περιμένω ώσπου να δω κάτι λαμπερό ξανά, κάτι όμορφο και γεμάτο αγάπη στον κόσμο.    

Έκανα λάθος, φυσικά, όπως συνήθως. Έκανα λάθος γιατί εστίασα πάνω στην σκόνη μας, αντί να κοιτάξω ψηλά προς τον Χριστό, αντί να υψώσω ψηλά την καρδιά μου προς την μοναδική Πηγή της ομορφιάς, προς την μοναδική Πηγή της αγάπης.

Τώρα, τα Χριστούγεννα πλησιάζουν. Ο Χριστός θα κατέβει ξανά πάνω στον κόσμο και ο κόσμος για ακόμη μια φορά θα τον υποδεχτεί. Βαθιά μέσα, η γη αλλάζει. Βαθιά μέσα, όλοι αλλάζουμε. Δεν τον έχω ποθήσει ποτέ πριν όπως τον ποθώ τώρα. Δεν έχω αισθανθεί ποτέ τόσο διψασμένος για την παρουσία του όπως τώρα. Δεν έχω υπάρξει ποτέ τόσο στεγνός και άδειος και χαμένος χωρίς τον Χριστό.  

Σας ευχαριστώ όλους που ήσασταν κοντά σε εμένα και στο Μοναστήρι αυτό το χρόνο. Προσεύχομαι για εσάς. Προσεύχομαι για όλους εμάς. Μακάρι η ενσάρκωση του Χριστού να μας ευλογήσει όλους. Μακάρι η Γέννηση του να μεταμορφώσει τον κόσμο σε έναν τόπο σωτηρίας, για εσάς, για εμάς, για τις γενιές που θα έρθουν.


Εν Χριστώ

Πατέρας Σεραφείμ

*Ο πατήρ Σεραφείμ, είναι ένας Ορθόδοξος Ρουμάνος Ιερομόναχος ο οποίος σχεδιάζει να χτίσει ένα Ορθόδοξο Μοναστήρι αφιερωμένο σε όλους τους Κέλτες αγίους στην νήσο Mull της Σκωτίας. Για πληροφορίες και για να ενισχύσετε το έργο κλικ εδώ




Αγγλικό κείμενο   http://www.mullmonastery.com/monastery-blog/waiting-for-christ/

Μετάφραση Orthodoxy-Rainbow

Δεν υπάρχουν σχόλια: